Moje první vlňáčky

Na látkové pleny jsem do teď používala svrchní kalhotky z pulu, jenže mi začaly protékat, nejdřív jedny, pak najednou další dvoje :-(. Všimla jsem si, že z vnitřní strany jsou  na několika místech jakoby odřené - no na vinně je pračka, už dříve jsem zaznamenala, že mi u froté hodně zatrhává smyčky.
Před našitím dalších svrchňáků z pulu, jsem se rozhodla, že zkusím vlněné kalhotky -  už jen proto, že jsou mnohem více prodyšné - tak snad se i nám osvědčí.
Návod - inspirovala jsem se zde
Chtěla jsem také bezešvé, sešívání také nemusím, ale zasekla jsem se na jehlicích, na kruhových mi pletení nějak nešlo (zkušená pletařka rozhodně nejsem) a krátké ponožkové jsem nesehnala potřebné číslo :-(. Takže jsem oči rozdělila na PD a ZD, nakonec ani to sešívání nebylo tak hrozné.









Komentáře

Oblíbené příspěvky