Naše první softshellka


...a že mě potrápila...
Celkově se mi moc nedařilo - přitom se s tím materiálem pracuje moc dobře
 a byla jsem na něj vysloveně natěšená, jak práce půjde pěkně od ruky.
První střih jsem vybírala dlouho, ale po sešití jsem zjistila že nesedí velikost, přešívat se mi nechtělo a tak jsem nedošitou bundu uložila do skříně na příští rok. 
U druhého střihu jsem si přeměřila vše co se dalo (i na papíře), aby mě už nic nemohlo překvapit, jen na šířku rukávu jsem zapomněla a ta mě dostala - rukávy byly pro změnu příliš úzké, 
tak došlo na rozstřižení rukávu a přešívání. 
Do toho mi začal stávkovat můj profi šicí stroj - pravda slouží už hezkých pár let, 
ale za tu cenu by snad neměl stávkovat vůbec, ale to bych asi chtěla moc...
Nakonec se mi bundu podařilo došít, ale na další v pořadí nejspíš rozložím starou, 
ale spolehlivou šlapací ladovku a nervovat se nebudu.


...absolutně nespolupracující model










Komentáře

  1. Kásná Rianko.... model spolupracoval dobře, hezky ze strany a zepředu, paráda!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu - postoj modelu byla čirá náhoda a dalších 20 smazaných rozmazaných fotek :-D

      Vymazat
  2. Takové pomlouvání a pak na mě vykoukne takové profi dílo :) Hezké, hezké, hezké!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky