Jak vytočit Káču do běla?

Zde je návod:

  1. Na aukru ode mne koupíte oblečení, které jsem šila pro syna za cenu materiálu a často i nižší (dle míry onošení)
  2. Obratem to vystavíte na MMB s pohádkou, jak jste to koupili od své známé, jak vám nesedí velikost a prodáváte to proto dál za cenu, za kterou jste to koupili. V tuto chvíli cenu řádně NAVÝŠÍTE (cca jednou tolik). Pohádku završíte tvrzením, že známá to zakoupila na Fleru za cenu více než TROJNÁSOBNOU!!! oproti původní ceně za kterou jste to koupili.
Toto mě opravdu vytočilo. Je to opravdu hnus velebnosti...

Sama jsem nechtěla na prodeji oblečení po svém synovi "vydělávat", v podstatě jen "otočit" peníze za materiál a investovat do nového. Přístě to asi zabalím a pošlu to do některého z dětských ústavů a budu doufat, že zaměstnanci jsou morální...

Té "dámě" jsem též obratem napsala mail - byla natolik "morální", že inzerát během několika minut ze stránek MMB zmizel... 
Otázkou je na jak dlouho?
A kolik dalších maminek bylo takto rozčarováno...

Komentáře

  1. Tak to nechápu jak může mít někdo tolik drzosti to udělat.Jinak jsem ráda, že jsem objevila Váš blog a ráda se těším z krásných výrobků:-)))hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, co lidi nenapadne...

    OdpovědětVymazat
  3. Evidentně velice podnikavá paní...také bych byla vytočená...a nad její naprosto neuvěřitelnou morálkou mi to přijde strašlivě smutné, celé...paní byla asi z byznysu a na mateřské své vlohy nechtěla nechat zahálet, či co...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by mě vytočilo do ruda ......

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je síla. Že ten člověk může sám se sebou vydržet.

    OdpovědětVymazat
  6. uff, ctu to az ted, ale to je narez!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky